ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
|
Παραδόσεις (2 ώρες ανά διδακτική εβδομάδα) με χρήση διαφανειών, στην διάρκεια τους επιλύονται πρότυπες ασκήσεις και ζητείται να επιλυθούν ασκήσεις από τους φοιτητές είτε ατομικά είτε σε μικρές ομάδες. Δίδονται προς επίλυση και προαιρετική παράδοση ασκήσεις είτε κατά τη διάρκεια των παραδόσεων είτε προς επίλυση στο σπίτι. Στο εργαστήριο (2 ώρ./εβδ.) γίνεται, με την υποστήριξη των βοηθών που επικουρούν το εργαστήριο, καθοδηγούμενη σχεδίαση μιας σχεσιακής και μη-σχεσιακής βάσης δεδομένων που ικανοποιεί τις απαιτήσεις ενός μικρόκοσμου. Τέλος δίδονται προς επίλυση σύνθετες ομαδικές εργασίες που επιλύονται από ομάδες 2-3 φοιτητών.
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
|
Το μάθημα υποστηρίζεται από χώρο ηλεκτρονικής μάθησης στο eclass.upatras.gr μέσω του οποίου διαμοιράζεται το υλικό του μαθήματος, εκφωνήσεις ασκήσεων, διαφάνειες, πρόσθετες οδηγίες. Στο χώρο του μαθήματος στο eclass, αναρτώνται οι διαλέξεις, οι φροντιστηριακές ασκήσεις, οι ανακοινώσεις που αφορούν στη διεξαγωγή του μαθήματος, των εργαστηρίων και των εξετάσεων και άλλο χρήσιμο υλικό. Επίσης αναρτώνται τα θέματα των εργασιών και παρέχεται καθοδήγηση. Επίσης χρησιμοποιείται το http://virtualclass.ece.upatras.gr/gr για το υλικό και ασκήσεις του εργαστηρίου, καθώς και διαδικτυακοί πόροι βάσεων δεδομένων.
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.
Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS
|
Δραστηριότητα
|
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
|
Διαλέξεις
|
26
|
Ατομική μελέτη – επίλυση ασκήσεων
|
39
|
Ομαδική εργασία
|
50
|
Εργαστηριακές ασκήσεις
|
20
|
Εξετάσεις
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Σύνολο Μαθήματος
|
140
|
Παραδόσεις (2 ώρες ανά διδακτική εβδομάδα), στην διάρκεια τους επιλύονται πρότυπες ασκήσεις και ζητείται να επιλυθούν ασκήσεις από τους φοιτητές. Δίδονται προς επίλυση και προαιρετική παράδοση φροντιστηριακές ασκήσεις είτε κατά τη διάρκεια των παραδόσεων είτε προς επίλυση στο σπίτι. Στο εργαστήριο (2 ώρ./εβδ.) γίνεται καθοδηγούμενη σχεδίαση μιας βάσης δεδομένων. Κατά την εβδομάδα 4 ανατίθενται προς επίλυση σύνθετες ομαδικές εργασίες που επιλύονται είτε ατομικά είτε από ομάδες 2-3 φοιτητών.
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.
|
Τελική γραπτή εξέταση, σύμφωνα με τον κανονισμό του μαθήματος, γίνεται εξέταση διάρκειας από 2 έως μέγιστο 3 ώρες. Είναι εξέταση με κλειστά βιβλία. Στην εξέταση καλείται ο φοιτητής να απαντήσει σε ερωτήματα θεωρίας και να λύσει ασκήσεις από την ύλη που διδάχτηκε. Στην εξέταση έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το εργαστηριακό σκέλος, δηλαδή δεν έχουν περισσότερες από 3 απουσίες/αποτυχίες στο εργαστήριο.
Σε περίπτωση αποτυχίας δίνεται δικαίωμα συμμετοχής στην επαναληπτική εξέταση του Σεπτεμβρίου.
Επίσης οι φοιτητές εξετάζονται προφορικά στην ομαδική εργασία που κατέθεσαν.
Τελικός βαθμός μαθήματος = ΘΕ *0,5+ ΕΡ*0,2 + ΠΡ*0,3, όπου ΘΕ ο βαθμός της τελικής εξέτασης, ΕΡ ο βαθμός του Εργαστηρίου και ΠΡ ο βαθμός της ομαδικής εργασίας. Ο βαθμός υπολογίζεται με τον τρόπο αυτό, μόνο αν η επίδοσή του φοιτητή στην τελική εξέταση είναι >= 4.
|