Εγγραφή μετεγγραφέντων φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2022-2023

Σας ενημερώνουμε ότι οι επιτυχόντες για μετεγγραφή/μετακίνηση θα πρέπει από την Τρίτη 08/11/2022 μέχρι και την Τετάρτη 16/11/2022, να προσκομίσετε στη Γραμματεία του Τμήματος τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (11:00 – 13:00) ή να  αποστείλετε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..gr τα κάτωθι:

  1. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βάσει των μοριοδοτούμενων κριτηρίων που δηλώσατε στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής στο ΥΠΑΙΘ
  2. Την οριστικοποιημένη αίτηση στην οποία φαίνεται ο αριθμός πρωτοκόλλου του ΥΠΑΙΘ υπογεγραμμένη.

Επιπλέον, θα πρέπει να εισέλθετε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.grπροκειμένου να συμπληρώσετε τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

 Για να εισέλθετε στην πλατφόρμα θα πρέπει να καταχωρήσετε στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που σας έχει δοθεί. 

Οι φοιτητές/τριες που έχετε εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας από την πλατφόρμα και θα πρέπει η εγγραφή σας να ολοκληρωθεί από τη Γραμματεία του Τμήματος.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων θα ενημερωθείτε από τη Γραμματεία προκειμένου να προβείτε στη διαγραφή σας από το Τμήμα προέλευσης.

Μετά την κατάθεση από μέρους σας της διαγραφής, η Γραμματεία θα ολοκληρώσει τη  διαδικασία εγγραφής σας στο Τμήμα.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά ως κάτωθι:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr..

Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας αποδοθεί από το Ίδρυμα (UPnet ID).